شاه می گفت من شیعه هستم به زیارت امام رضا علیه السلام می رفت، امام خمینی هم شیعه بود، شاه سکولار و غربزده بود و چاکر و نوکر امریکا و اسرائیل بود، اما امام خمینی رحمه الله، شیعه انقلابی و اسلامگرا و ضدغرب بود.
تا وقتی شاه بر سر کار بود پروژه دیوسازی از شیعه کلید نخورد چون ایران و تشیع سکولار دشمن منافع غرب نبود، اما وقتی شیعه اسلامگرا و ضدغرب سرکار آمد یکباره وهابیان با دلترهای نفتی، شب و روز و زندگیشان را صرف اجرای پروژه کراهیت و نفرت پراکنی علیه شیعه کردند. بنابراین باید بدانیم ماهیت این موضوع چیست؟ پروژه است، این پروژه توسط غرب طراحی شده و توسط وهابیت اجرا می شود.