بسم الله الرحمن الرحیم
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»
بار دیگر دست پلید استکبار و ایادی کفر، چهره تابناک یکی از منادیان حق و عدالت را به خون آغشته ساخت. شهادت مظلومانه رهبر مجاهد و نستوه، که عمر گرانبهای خویش را در طبق اخلاص نهاده و در مسیر ترویج معارف اسلامی و ایستادگی در برابر ظالمان سپری کرد، اگرچه برای امت اسلام ضایعهای جبرانناپذیر است، اما بیتردید خون مطهر این شهید والامقام موجب بیداری بیش از پیش ملل مسلمان و استحکام پایههای مقاومت خواهد شد.
ما بر این باوریم که شهادت، پاداش الهی برای مجاهدانی است که با توکل به خدا و اخلاص در عمل، مسیر عزت را پیمودند. دشمنان کینهتوز بدانند که با غروب یک ستاره، آسمان هدایت بیفروغ نخواهد ماند و پرچم این نهضت اصیل هرگز بر زمین نخواهد افتاد.
شورای مدارس اهلسنت جزیره قشم، ضمن عرض تسلیت به محضر ملت شریف ایران، مراتب وفاداری، تعهد و پیروی قاطع خود را از رهبر جدید حضرت آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای، جانشین برحق ایشان، اعلام میدارد.
در این برهه حساس، با تأسی به سیره پیامبر اسلام (ص) و رهنمودهای رهبر شهید، در مسیر وحدت امت اسلامی و تقویت پیوند میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، استوارتر از گذشته گام برمیداریم و تحت لوای رهبری جدید و با بصیرت کامل، در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ مجاهدتی دریغ نخواهیم ورزید.
شورای مدارس اهلسنت جزیره قشم اعلام میدارد که امنیت، آرامش و شکوه امروز میهن، ثمره خون پاک شهیدان و درایت رهبری است. ما تا آخرین نفس بر سر این میثاق آسمانی ایستادهایم و در رکاب رهبر معظم، برای اعتلا و سربلندی روزافزون ایران اسلامی مجاهدت خواهیم کرد.
«وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ»
شورای مدارس اهلسنت جزیره قشم دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۴