ترجمه: «پیامبر فرمود:
اگر ایمان در ستارهٔ ثریا هم باشد، مردانی از فارس به آن دست خواهند یافت.
با وجود جنگ آمریکا علیه ایران و زیر بمباران، رئیسجمهور ایران، وزیر خارجه و مقامات بلندپایه همراه با مردم در یک راهپیمایی بزرگ شرکت کردند.
میدانید چرا؟ برای یاری قدس.
ای خدا، این چه ملت شگفتانگیزی است!
پس فرق آنها با حاکمان، شیخها و ملتهای عرب چیست،
در حالی که مسجدالاقصی کاملاً بسته شده است؟
چرا آنها آزادند و حاکمان ما بردهاند؟!!»