بعد از تجاوز آمریکایی، صهیونی به ایران اسلامی و دفاع مقتدرانه ایران در میدان نبرد با کفار و رئوس کفر در منطقه، بسیاری از علما و بزرگان اهل سنت و مردم عادی از جهاد ایران علیه کفار دفاع کردند، اما شبکه ماهواره ای نور با طرح این شبهه که این جنگ، جهاد بین اسلام و کفر نیست! بلکه جنگ دو ظالم با یکدیگر است شروع به تبلیغ علیه ایران کردند.
اما ادله دال بر این که این جهاد، جهاد اسلام و کفر است، بسیار زیاد است که به برخی از ادله قرآنی آن اشاره می شود.
در طول تاریخ اسلام هر گاه جنگی علیه مسلمانان صورت گرفته است، همه مسلمانان از مسلمانان حمایت کرده اند. زیرا این وظیفه هر مسلمان است که از مسلمانانی که بر آنان ظلم شده است، حمایت کنند. در این جنگ نیز آمریکا و اسرائیل ظالم هستند و طرف دیگر جنگ که ایران باشد، مظلوم واقع شده است. الله تعالی می فرماید: «وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَلَا عُدْوَانَ إِلَّا عَلَى الظَّالِمِينَ، با آنان بجنگید تا فتنهای باقی نماند و دین برای خدا باشد؛ پس اگر دست برداشتند، تجاوز جز بر ظالمان روا نیست». (بقره: 193)
رژیم صهیونیستی با این همه ظلم و جنایت بر مردم فلسطین هم موجب فتنه در جهان اسلام شده و هم ظالم است، و بر اساس حکم قرآن باید با او جهاد کرد تا فتنه آنان از بین برود. آن کسی که در این عصر و روزگار با آنان به مقابله پرداخت، ایران بود و به دستور الله متعال در این زمینه عمل کرده است و به همین سبب عموم مسلمانان طرفدار ایران هستند.
اما وهابیان که داعیه دار اسلام هستند به جای این که از ایران حمایت کنند، در کنار کفار و جبهه کفر قرار گرفتند! و ایران را ظالم معرفی کردند!
همچنین قرآن کریم در مورد قوم یهود و این که آنان همیشه به دنبال ایجاد جنگ هستند، می فرماید: «كُلَّمَا أَوْقَدُوا نَارًا لِلْحَرْبِ أَطْفَأَهَا اللَّهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الْأَرْضِ فَسَادًا وَاللَّهُ لَا يُحِبُّ الْمُفْسِدِينَ؛ هر گاه برای جنگ (با مسلمانان) آتشی برافروختند خدا آن آتش را خاموش ساخت، و آنها در روی زمین به فسادکاری میکوشند، و هرگز خدا مردم ستمکار مفسد را دوست نمیدارد» (مائده: 64)
با توجه به این آیه، رژیم صهیونی با همکاری آمریکا دقیقا همین کار را در بلاد اسلامی انجام می دهند و باعث جنگ ها و قتل های بسیاری هستند، و آنان مفسد و ظالم هستند و تنها حکومتی که روی کره زمین با این ظالمان و فاسدان در حال پیکار و جهاد است، جمهوری اسلامی ایران است.
در نتیجه بر اساس آیات قرآن، جهاد جمهوری اسلامی ایران علیه آمریکا و اسرائیل، تقابل اسلام در مقابل کفر است، مگر این که کسی بخواهد آمریکا و اسرائیل را جبهه اسلام بداند و ایران را جبهه کفر!!! یا این که حمله ایران به پایگاهای نظامی آمریکا در کشورهای خلیج را مصداق ظلم به مردم و کشورهای خلیج بداند!
در حالی که پایگاههای آمریکا در کشورهای عربی، خاک کشورهای عربی نیست بلکه در حال حاضر بخشی از خاک آمریکا محسوب می شود. اگر کسی چنین شبهه ای کند، پس باید حملات ایران به اسرائیل را هم محکوم کند، زیرا حمله به اسرائیل در واقع حمله به سرزمین فلسطین است که در اشغال اسرائیل در آمده است. اما جواب این است که همان توجیهی که در حمله به اسرایل وجود دارد، در حمله به پایگاه های نظامی آمریکا نیز می باشد.