پیام تسلیت شورای برنامهریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پی شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ بَشِّرِ اَلصّٰابِرِینَ اَلَّذِینَ إِذٰا أَصٰابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قٰالُوا إِنّٰا لِلّٰهِ وَ إِنّٰا إِلَیْهِ رٰاجِعُون»
بار دیگر دست شقیترین دشمنان انسانیت از آستین بیآبروترین جنود کفر بیرون آمد و پاره قلب مستضعفان عالم و امید آزادیخواهان جهان را پس از چندین دهه مجاهدت خالصانه در راه خدا به فیض شهادت رساند.
رهبر شهید ما، ولی امر مسلمین جهان بود که با هدایتی پیامبرگونه، امانت انقلاب را همانگونه که از معمار کبیر انقلاب تحویل گرفته بود به اوج اقتدار رساند و تمام هم و غم خود را معطوف به اتحاد و همبستگی مسلمانان عالم و تشکیل امت اسلامی حول کلمه الله نمود.
تاریخ اسلام و ایران گواهی خواهد داد که این رهبر شجاع که قلبش در برابر مستکبران کودککش همچون کوهی استوار و سدی نفوذناپذیر و در برابر مستضعفان و دوستداران حق و حقیقت خاضع و مهربان بود، تمام عمرش را در برابر طوفانها، ناملایمات و فشارها ایستاد و با تکیه به ذات اقدس الهی و مردم با بصیرتش لحظهای از آرمانهای اصیل اسلامی و انقلابی کوتاه نیامد و در نهایت، در اوج شجاعت و در حالی که در اتاق خدمتگزاریاش مشغول به خدمت به امت اسلامی بود، به خیل شهیدان و امام شهیدان پیوست و به آرزوی چندین ساله خود رسید. آری، «فَمِنْهُمْ مَنْ قَضیٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِر».
در این برهۀ حساس و سرنوشتساز، اتکال ما به خداست و اطمینان داریم مسیر نورانی آن قائد شهید به لطف خدای منان، همت نیروهای پرتوان مسلح و حضور دشمنشکن ملت مؤمن ادامه خواهد یافت؛ چرا که وعدۀ یاری خداوند تخلفناپذیر است: «إِنْ تَنْصُرُوا اَللّٰهَ یَنْصُرْکُم».
شورای برنامهریزی مدارس علوم دینی اهل سنت