«لَا تَجِدُ قَوْمًا يُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ يُوَادُّونَ مَنْ حَادَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ» (مجادله/ ۲۲)
ای کسانی که در استودیوهایِ گرم، با شکمهای سیر، برای مجاهدانِ غزه و حامیانشان "شبهه" میبافید! شما را چه به سخن گفتن از مصلحت امت؟ شما که زبانتان برای تکفیرِ مسلمانان چون تیغِ بران است، اما در برابر فرعونهای زمان چون موم، نرم و در برابر جنایاتشان چون مردگان، لال هستید!
۱. غیرتِ فاتحانِ قدس یا دریوزگیِ وعّاظالسلاطین؟
میپرسید چرا حالا؟ ما از شما میپرسیم: «مَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ؟» (نساء/ ۷۵). حاکمان شما که ادعای رهبری جهان اسلام را دارند، کجا بودند وقتی زنان غزه فریاد "وا اسلاماه" سر میدادند؟
هر کس امروز با هر مذهبی، به فریضه «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ» عمل کند و خواب را از چشم صهیونیست برباید، به سنت نبوی نزدیکتر است تا شما که کارتان شده جادهصافکنی برای فرعونهای زمان! شما چه کردید؟ جز گشودنِ کریدورهای تجاری برای تأمینِ معیشتِ اشغالگران و برگزاریِ جشنهای رقص و طرب در همسایگیِ مسلخِ انسانیت در غزه؟!
۲. فتنهگری؛ سپرِ خیانت به قدس
شما که امروز از زخمهای گذشته در بلاد مسلمین، بستری برای توجیهِ بیعملیِ خود ساختهاید تا جبهه مقابله با یهود را تضعیف کنید، صادق نیستید! اگر غمی برای خون مظلوم داشتید، امروز که پاره تنِ اسلام، "غزهیِ هاشم" که دژِ مستحکمِ اهل سنت است، قربانیِ کینهتوزیِ تاریخیِ دشمنانِ خدا شده و هویتِ اسلامیاش تهدید میگردد، حکم جهاد میدادید.
برجسته کردنِ اختلافاتِ داخلی برای رها کردنِ قبله اول، سنتِ "قاعدین" و منافقین است. کسی که در صفِ مبارزه با دشمنِ صریحِ قرآن (یهود) اخلال ایجاد کند، در هر لباسی که باشد، خادمِ آمریکا و صهیونیسم است. شما نه نگران خونِ مردم هستید و نه نگران عقیده؛ شما نگرانِ خوشخدمتی به اربابانِ خود هستید تا چند صباحی بیشتر بر کرسیهای نفاق تکیه بزنید.
۳. وعاظالسلاطین؛ بلعمباعورهای زمان
پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) فرمود: «أخوف ما أخاف على أمتي كل منافق عليم اللسان». شما همان منافقانِ دانازبان هستید که دین را به درهم و دینارِ سلاطین فروختید. مصداقِ «أَشِدَّاءُ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ وَرُحَمَاءُ مَعَ الْكَافِرِينَ» شدهاید.
ترازویِ غیرت
بدانید که امتِ محمد (صلی الله علیه وآله وسلم) بیدار شده است. ترازویِ ما برای شناختِ حق از باطل، استودیوهایِ ماهوارهای نیست؛ ترازوی ما "میدانِ نبرد با دشمنِ اصیل" است. هر دستی که به سوی ماشه برود تا هیمنه صهیونیست را بشکافد، دستِ برادریِ ماست و هر زبانی که در اوجِ نبردِ حق و باطل، به دنبالِ غبارآلود کردنِ فضا و تفرقهافکنی باشد، مأمورِ شیطان است.
یا جُندَ الله! تاریخ شهادت خواهد داد که وقتی قدس با خون و موشک تطهیر میشد، وعّاظالسلاطین مشغولِ "تطهیرِ وجهه فرعون" بودند.
«فَانْتَظِرُوا إِنِّي مَعَكُمْ مِنَ الْمُنْتَظِرِينَ»