مراسم گرامیداشت شهادت قائد امت ، حضرت آیت الله العظمی شهید سید علی حسینی خامنه ای (قدس سره) با حضور حجت الاسلام و المسلمین دیلم مدیر مرکز اسلامی گلستان ،حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه شهرستان ، عبدالحکیم آق ارکاکلی نماینده مردم شریف گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی ، سلیمان هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، ائمه جمعه ،جماعات ، مدیران، مدرسین ، طلاب حوزه های علمیه، حافظان و قاریان و علمای شیعه و سنی صبح امروز در دارالقرآن امام شاطبی برگزار گردید
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۴