ترجمه««ایران پیروز شد…
اسرائیل و ایالات متحده شکست خوردند. نفوذ ایران در منطقه مانند نفوذ مقاومت لبنان در لبنان پس از سال ۲۰۰۶ خواهد شد.
متحدان ایران در کشورهایشان دستِ برتر را خواهند داشت.
اسرائیل سالهای پایانی خود را میگذراند؛ اگر یک دهه را کامل کند، دههٔ دوم را کامل نخواهد کرد، و شاید حتی همان اولی را هم به پایان نرساند.
آمریکاییها بهصورت دستهجمعی از منطقه خارج خواهند شد؛ ماندن آنها در حالی که کشتیها در تنگهٔ هرمز با شروط ایران عبور میکنند، برایشان هم شرمآور و هم پرهزینه است.
آنها هم در دفاع و هم در حمله شکست خوردند؛ در دفاع باری بر دوش متحدانشان بودند و در حمله، نتیجهٔ جنگ را میبینی…
امروز آمریکا اسرائیل را پشت سر گذاشت؛ امروز اسرائیل دیگر آمریکایی ندارد…