بسمالله الرحمن الرحیم
انالله یامرکم ان تودوا الامانات الی اهلها
اینجانب ضمن تسلیت مجدد شهادت رهبر فقید انقلاب، فرماندهان، مردمعزیز و کودکان، انتخاب بجا و شایسته، فقیه عالیقدر و مجتهد جامعالشرایط، خلف صالح آن قائد شهید حضرت آیت الله سیدمجتبی حسینی خامنهای را به عنوان رهبری سوم جمهوری اسلامی ایران را به ملت مقاوم و سلحشور ایران تبریک عرض نموده و از مجلس خبرگان رهبری به پاس انتخاب سدید و دقیق ایشان تشکر و قدردانی میکنم.
ازخداوند متعال میخواهم تا ملت اسلامی را از هرگونه فتنه و فساد دور نگه دارد وبه رهبر جدید قوت و توفیق بدهد تا مسیر انقلاباسلامی را به خوبی ادامه دهد.
و من الله التوفیق.مولوی احمد صارمیامامجمعه اهلسنت بخش نصرآباد تربتجامو مدیر مدرسه حجاحمدیه خراسان رضوی و خراسان جنوبی